*vinkar farväl*

Heeeej bloggen!
Idag har det varit en dag fyll med både bra å dåliga saker. Jag åkte till praon kl 8 å var där ungefär vid 9.. jag behövde inte jobba så jag satt i bilden å smsade i 2 timmar typ å sen åt jag på resturang.. Å sen fick jag sitta framför datorn resten av dan till kl 15.30 då jag åkte hem! Resten tänker jag inte berätta.. men nu sitter jag här iaf. tänkte åka ner till stan å träffa rebecca men pallar nog inte..

Jag glömmer dej nu å tar farväl till våra minnen.. du finns inte längre för mej å det hoppas jag att du nu förstår. Vet att jag trodde saker men allt jag trodde blev fel å nu pallar jag inte mer än att vinka hejdå..
inget du säger betyder, ingenting.. gjort å sagt å det är nått som inte går å ändra på! När det gäller sånt här är jag bestämd å envis! du får mig att må illa så snälla försvinn..


puss Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0