Någon annanstans, någon annan gång ^^

HEEEEEEJ!
Idag har det varit en dag som inte alla andra, haha näe jag driver ;) , men typ prao som vanligt å har inte gjort nått speciellt där utan är lika duktig som alltid hah!
Efter så drog jag ner till stan med älsklingen linnea, å jag köööpte lite saker åså x)

Jag vet vad jag skrev men du är för underbar å jag kan inte sluta gilla dig även om det ibland blir lätt att det blir något litet tjaffs eller skit så gillar jag dej ändå! Det är helt sjukt , jag kan inte ogilla dej? wtf, det går inte, då blir jag istället arg på mej å grejjer vilket oxå är sjukt.. Ändå är jag rädd att du ska svika mej å grejjer men ... Något som jag nog aldrig trodde att jag skulle få höra va att du gilla mej oxå :'D , när du sa det blev jag överlycklig.. vi var liksom bästa vänner å sen det här O,O

Aja vi får se vad som händer imorron.. FAAAN jag måste ju plugga oxå >.<

puss Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0