Tisdag..

SHA!
Idag har varit en dag i skolan som alla andra..
Efter skolan drog jag hem, å sen efter ett tag tog jag å lillsyrran bussen ner till stan å shoppade två tröjer på New yorker för totalt 279:- .. lite mjo jag vet men hitta inget annat å syrran orkade inte vara kvar där så vi drog till Uppsala färg å hon ville köpa lera -.- hah.. men som tack för att jag följde med så fick jag en supersöt tiara mihihi :*

Beställde nyss UNDERBARA skor från Nelly.com , har haft ett par liknande innan men dom nöttes tillsist ut å då slängde jag dom men saknar dem så mycket att jag nu köper ett par nya! :D

Imorrn blir det pluggande hela dagen efter skolan! buhuuuuu :(
åhh längtar till Fredag å Lördag som bara den.. Har redan valt kläder & grejjor att ha på mej (:

PUZZ MELISSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0