shaa :*

Shaaaaa bloggen Melissa här!
Imorse vakna jag kl 08.00 å fick värsta paniken! Jag skulle börja kl 08.30 så jag dog typ lite. Jag har så fucking ont i halsen att jag håller på att dö känns det som.. När jag kom till skolan hade jag bara fondation å såg helt förjävlig ut så var tvungen att gå hem å fixa om mej innan nån annan skulle se, så jag drog hem tog nått å äta, duscha, fixa håret, sminkade mej å jaa jag hann med lite saker!
Iaf, jag tror inte att jag pallar att gå tillbaka till skolan då mina föräldrar fick ta å sjukanmäla mej (då jag faktist är lite sjuk)

Men det hindrar mej inte ifrån att dra ner på stan med min älskade Julia.. Vi ska ha det bäst hon å jag sådetså!

Bloggar mer ikväll puss :*

/Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0