if only you...

Heeeej bloggen!
Idag drog från skolan då jag hade sjukt ont i halsen å mådde illa..
Asså jag är typ lite konstig å känner inte igen mej själv just nu (Lite läskigt) , aja på fredag ska iaf jag å Julia dra ut på stan *AWESOME* å sen typ ska jag vara på stan hela helgen tyyyp..

Jag minns när vi var små du å jag..  engång pussades vi under ett lakan i mitt rum i gamla huset (det kommer du nog inte du ihåg med det gör jag).. Då tror jag inte att jag känner dej på det sättet jag känner idag.. Jag var senare ett par år efter förut så elak mot dej minns jag.. Jag, mina två syrror å min kusin typ gömde oss för dej i parken engång eftersom vi tyckte att du var så jobbig.. Allt detta ångrar jag stenhårt!

Det som hände mellan oss blev fel men har inte fått mej sluta gilla dej som kompis..
Grejjen är att visst, är jag störtförälskad i dej att jag kan göra vad som helst för dej men det stoppar mej inte ifrån att vara kompis med dej! Jag vågar å jag vill å hur jag är mot dej är jag mot alla andra så det är ingen skillnad.

Du är helt enkelt så grymt cool å om jag hade varit kille hade jag velat vara precis som du.. du är liksom så cool på så många sätt å jag trodde aldrig att jag skulle säga så om just dej?

puzz määälissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0