dunderdag!

HEEEEJJ :*
omg, värsta dagen igår haha! fick en chock typ heeeela tiden..
först så skulle jag dra ner till stan å träffa Jasmine, å vi gick runt å hade kul! sen träffade vi två killkompisar som vi känner (Vilket blev lite failat) .. sen så träffade vi lite folk som vi kände å inne på åhlen´s så fick jag syn på min kusins låtsas brorsa (dock inte släkt på riktigt) som jag inte träffat på 2-3 år sen.. sen gick vi till donken å typ där så såg jag honom igen å jag tänkte ba "Fan vad snygg han har blivigt ;o" .. sen drog vi till sanktpersgallerian å jag hade övertalat mej själv att gå fram till honom å ba " Känneru igen mej?" men såfort vi är på donken så träffar vi Jonathan å då kommer han fram å ba "Hej Melissa" å jag blev lite chockad å ba "JAHA HEEJ ;)" helt oförberedd då jag mer var inriktad på att hälsa på honom.. sen hände det lite saker
Sen senare på kvällen drog Jasmine, två killar å jag till kvarnen å skulle möta upp Rebecca, å sen drog vi därifrån..
Sen så hände det lite saker som jag inte tänker ta upp i bloggen men nu ska ni inte tro för mycket.. lite strul är väl aldrig fel? ;) *myyyys*
haha.. ;*

aja idag ska jag iallafall först bli firad å grejjer å sen ska jag dra ner till stan med älsklingen Jasmine å kanske träffa From.. vi får se vad som händer ;)
bloggar mer antingen ikväll imorron puuuuss på er
/Melissa

http://www.youtube.com/watch?v=6EAyEWjnn6U (Lyyyyssna för det tänker jag göra! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0