I'M BACK ON TRACK!

Som rubriken lyder så förstår ni nog att jag är igång & ska blogga igen! hahah (Y) :D

Jag är nu frisk igen, mitt gamla vanliga jag.. All trams & flams är borta & jag är äntligen mig själv (y). Mår superbra & allt är perfekt, nääästan (a) ;)

Just nu är jag fortfarande i Spanien. Idag har syrrorna, jag & kussen tittat på Harry Potter typ hela dagen? haha ååh Cedrik (Robert Pattinson) äär så snygg&min man! Spanska kompisarna har även varit med mig sen palla jag inte längre så jag gick in OCH nu sitter jag här å bloggar *hihi*

Det är nu typ en vecka innan jag åker hem (åker bil hem i år igen...) sen tar det väl ungefär 3 dagar att komma hem, ska även köpa en chihuahua påvägen hem & då får Lollo en liten kompis MYYYS!

Hahah ojj! vad mycket jag har att skriva.. Men inte så konstigt ? har inte bloggat på typ ÅR xD

Idag hade jag en skuuum dröm... *Ni vill inte veta, eller?* ååhhh bajs på drömmen! får inte... GAAAHH DAMPISSH! haha närå ni får väl veta.. någongång.. förhoppningsvis...


Andrea & jag!
 Andrea    &      Jag! :D


höhö våra booodyys! xD
Jag    &   Andrea! haha! :P


SHAARÅ, /Melissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0