hm..

TJENA MORRS KORRS! :*
Förlåt om jag inte bloggat på ett par dagar men är typ supertrött varje dag och orkar då typ ingenting. Jag funderar på att skaffa egen blogg då det inte är så passande att två har en blogg å den andra bloggar in så jag ska nog skaffa en själv.

Idag är det fredag och är lite sjuk , lite snuvig å ont i huvudet men annars mår jag väl rätt okej! Jag vet inte riktigt hur jag mår då jag älskar en person så värst mycket att jag inte vet vad jag ska göra eller hur jag ska må.. Kanske ska träffa Jasmine eller Rebecca om jag blir lite bättre och jag hoppas att jasmine kan muntra upp mig lite vilket hon brukar.. Jag åker nog till stan efter kl 18.00 eller nått då det kommer några kaninköpare som ska komma å kolla å då måste jag vara hemma å fixa lite grejjor till de.

Om du bara förstod hur mycket jag tycker om dej. Jag gör vad som helst för dej å tänker aldrig ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0