du är ljuset i mitt liv..

Hejj bloggen!
srry att jag inte bloggat på ett tag men har varken haft tid eller lust. Just nu är jag sjuk trött & har ont i huvudet å lite deppig.. Allt känns så meningslöst och jag vet inte vad jag vill göra eller vad jag ska , jag vill bara skita i allt.. Det ända som får mej att fortsätta är du.. Bara tanken på dej får mej att inte ge upp. Inte ge upp något! Hur dåligt jag än mår, hur arg jag än är, hur jag än hatar nästan allt så älskar jag dej..

Du är ljuset i mitt liv, du som får mej kämpa vad det än gäller..

Jag lyssnar just nu på Don't tell me that its over med Amy Macdonald så det beskriver mej väldigt mycket ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0